Monday, December 22, 2008

congrates~~!!

alhamdulillah, setelah lebih berhempas pulas menghabiskan hari2 sepanjang Asean University Games (AUG_08) skrg semuanya da pun berakhir. tahniah gaklah untuk semua kontinjen Malaysia yg telah berjaya memeangai 90 pingat emas dalam keseluruhan acara. walaupun aku agak kecewa melihat skuad takraw malaysia yg hanya berjaya mendapat pingat perak, pe2 pn...kira ok la tu..huhu

mmg byk gak pengalaman yg aku dpt spnjg aku join Aug ni, berjumpa dgn org2 dr pelbagai negara, huhu dapat jugalah aku praktis BI aku yg da lama berhabuk tu, huhu...nk kata ttbe jd teror xla, tp..hmm boleh la...setakat nk bagi org paham..hihihi..tu la kerja dengan team buletin mmg btl2 best bg aku, byk bnda gak yg aku belajar psl berita, dptla kenal ngan org2 Bernama, RTM..hmm bley la nk wat networking sket2..keke

sbnrnya aku x tahu nk tls pnjg dakt cni, idea aku da byk tercurah kt tmpt lain nih, hehehe... pe2 pn...aku sgt bes spnjg aug.....jumpa lagu d' Asean University Games Cheang Mai 2010..

No comments: