Thursday, January 21, 2010

Interview, Job & Sudoku


n3 ini di rangka pd 20-01-10 lbey krg pkl 1010 pm


12-01-10 : Kring…kring…ak dpt call….alan kte “ kat tempat ak ada kerja kosong”



13-01-10 : “halooo… encik mahasan?” “bukan, sy encik azlan” “cit…sambungkan cepat” “encik mahasan saya nak tanya tentang jawatan….bla…bla…..” “oh…..nanti hantar resume ye…”


14-01-10 : “Cik Aishah, esok boleh dtg interview???” “Haruslah boleh!!!!”…. dan sekali lagi aku bercuti di hari Jumaat yang permai.


15-01-10 : “Cik aishah, dari mana dapat tahu pasal jawatan ni?” “Hurm… (buat2 x tau plak) azlan”. “O…jadi siapakah azlan di mata anda”….cis blurr jap ak….. “di mata saya dia adlh sprt mainan pokemon yg ad mcm2 kt kedai tu…huahuahua” “ok, tunggu panggilan kami hari isnin ni”


17-01-10 : ……tiada panggilan….


18-01-10 : “Cik Aishah….kami terpaksa….menerima cik bkerja di syarikat kami….. sila lapor diri 25hb januari ni ye…kita jumpa di sana!!!!”


19-01-10 : “en. Supervisorku, saya dah dpt kerja dan bhajat nk menglastkn day sy di sni hari ni…..” “hah?? No..no…esokla ye….ye…saya miting ler rini….esk ye….nnt sy bncgkn dlu…xpun, awk mtk tangguh la msk sne” ewah2…..suka-suki dia je…… ak jmpa HR lak… “ Cik HR sy dah dpt kje n nk blah da dr cni. Cne ye?” “Halooooo Tuan hj…bla..bla…cne?, ok. Hurm…hntr notis seminggu ye….” (wat????? Dlu prem nk blah on the spot kasi surat, on the spot gak di cabut…ini tidak adil….ak da x sbr nk blah ni…..-muka hampa)….aku main sudoku je rini smpi balik….lantak….


20-01-10 : ak x kira ak nk menglastkan hari ku yg terakhir gak…next week ak ttp da xd…..haha…tata…tata semua..tata sudoku…keke


No comments: