Monday, September 24, 2012

DIY : Tq Tag

Kisah hari ni tentang TQ tag saya. Alhamdulillah hasil saya meng'AI (adobe illustrator) maka hasil la design tq tag yang simple but i think nice la jugak.

Petang tadi dah siap di print. Alhamdulillah dapat harga yang berpatutan dan hasilnye pun berkualiti. 35 ketul TQ tag dalam 1helai laminating paper bersaiz A3 baru berharga RM1.80.. so setelah di congak-congak harga sekeping baru lebih kurang 5¢ aje... Tak delah membazir coz hr tu survey2 harga tq tag plg murah ialah lingkungan 20¢...mahal jugak...

Balik je rumah punyela semangat nak mem'punching gne scallop puncher yg beli kat Scrap n Crop ritu...cari punya cari takde. bila call dibah kat rumah suh tengok kan...tidak syak lagidia ada dlm bakul brg2 DIY yang telah saya tinggalkan di rumah mak gara2 projek ,Cupcake' & Crepe flower yang dah tamat minggu lepas.... huhu..

taraaa!!!
npaknya saya kena reschedule ni. Malam ni saya akn mulakan projek Gift Box saya :)

1 comment:

Unknown said...

bley x bagi salinan copy circle?