Tuesday, June 13, 2017

Blog Berhabuk



Hai semua. Bertahun-tahun saya tinggalkan blog ni rupanya. Bukan setakat berhabuk dah bersawang gamaknya. huhu. Bukan apa, dek kerana kesibukan yang teramat sangat dengan kerja, bisnes dan keluarga adalah beberapa perkara yang kita tak dan nak update ye dok.

Anyway, saya masih berterima kasih dekat pengikut blog ni yang masih lagi email dan dan whatsapp bertanyakan tentang DIY doorgift. InsyaAllah lepas ni, saya akan serius balik dalam bidang ni ok. InsyaAllah akan ada banyak perkongsian nanti.

Doakan saya semoga lebih banyak idea untuk menulis kat blog ni. Bukan apa, sayang juga bila nak ditinggalkan setelah banyak khazanah kenangan dan peristiwa yang dah dikongsikan di sini kan? 

By the way, sekarang saya sedang aktif dengan bisnes 'baking' thats is why saya tukarkan nama blog ni dari Kerana Dia kepada Dapur Manis (nama brand). Selain di sini, anda boleh juga refer fb page Dapur Manis dan instagram hey.manis .

Ok sampai bertemu lagi di lain penulisan. Selamat meneruskan ibadah berpuasa & semoga amalan kita terus diterima, insyaAllah.

No comments: