Saturday, August 16, 2008

Hari- hari Yang Memeningkan

uisk! da lama rasanya x update blog aku ni. huhu, bukan pe, aku cam xde mse cket, almaklumlah semenjak berkecimpung di arena tahun 3 ni, bz aku bkn main lagi, kne berulang-alik g FUU (fakulti Undang2) lagi tuk cari kes2 dan sebagainya la. fuh...penat sey....tu belom lagi aku pk psl prog2 aku yg byk lg utk di follow up, x abes ngan kursus, D'Born (Delegasi muhibbah ke bumi borneo) n O'Ganu (OPKIM terengganu) plak menyusul, aku pegang post yg penting plak tu tuk kedua2 prog besar tu... alamak....hancus aku!! huhuhu



dalam pd masa sibuk2 tu, aku kne plak wat keputusan yg plg pntg dlm idop aku. apa dia?? huhu biarlah aku je yg tau, cukuplah aku ktekan yg keputusan tu mmglah sgt pntg, sebab dia mmg menentukan kehidupan aku di kemudian hari, pergh...sakit sey nk wat keptusan cam tu, x pe la, aku still doa lagi ni tuk mohon petunjuk, harap2 Allah tunjukkan. amin....



hmmm.....sbnrnya aku tgh miss ngan kengkawan aku yg tgh berLAI ni...Bam, Yana, Pzah, Cdot n Zin, msg sibuk la tu, dorg ni pn 1, bkn reti nk dtg UKm, dlu time aku LAi aku trn gak time weekend, huhu...tp xpe, hopefully ktr jmpa time TOT nnti ea??

sebut psl TOT teringat lak, TOT ngan en. jamal next week, cuak je, camne la gaya yg dia nk buat, teror tul pak cik tu, klu dia nk wat pe2 cam petik jari jek, on terus...cayalah...alah....org ader kuasa, haruslah boleh kn???

aku pn da x tau nk merepek pe lagi..sebenarnya aku kena tinggal sorg kt blek ni, dak2 lain sumer g kenduri kak zana n abg razi (super senior aku yg kawen dlm batch)..huhu...hmmm...xpe la, x sabo nk tgu dorg blk..k, aku chow dlu..wslm

No comments: