Saturday, January 1, 2011

~bagai bunga api di hati


alhamdulillah
berakhir sudah 2010
tapi, last n3 for last yr, gagal di pos
but it's ok...hehe ^_^

recap 2010

macam-macam yang dah berlaku sepanjang tahun ni. permulaannya...hurm baik alhamdulillah... tapi ibarat lautan yang luas terbentang, iklim dan kondisinya sukar dijangka, ada air mata mengiringi ketawa gembira, ada segaris senyuman mengiringi air mata yang mengalir....

dapat kerja baru, beli motor dan kereta, accident dengan askar masa mlm birthday(trauma ni), hurm declaration (haha), khatam swimming lesson, sakit seminggu, kemurungan, project run away ^_^.... dan banyak lagi!!!

terima kasih buat semua yang berada di sisi saya, walaupun 2010 tidak berakhir dengan capaian KPI yang saya rancangkan....tersasar.... namun saya masih bersyukur kerana warna-warni kehidupan 2010 tidaklah semalap dan sepudar warna mendungnya awan...calit-calit cahaya dan warna2 alam yg ceria masih ada di sini sana... terima kasih semua.... saya sayang kamu...ya kamu juga =)

Harapan dan azam 2011

segala yang berlaku sepanjang 2010 menjadi satu garis panduan dan neraca timbang untuk saya menyusun dan merancang KPI 2011. Apa? saya dah merancang beberapa perubahan dan perancangan yang bakal dan mesti saya capai....my KPI.... tapi secara ringkasnya cukuplah saya katakan, KPI tahun 2011 adalah untuk menjadikan kehidupan di tahun 2011 lebih menarik dan berwarna-warni.... biarkan warna-warni bunga api, berkilau di hati..... ^_^

selamat tahun baru 2011 buat semua ^_*

No comments: