Wednesday, June 20, 2012

~Meng'countdown'

kalau x silap lebih kurang 162hari lagi saya nk sampai tarikh 'tu'. Cuak tu ada jugak coz byk bnda yg x jumpa lagi. Jauh dalam lubuk hati rasa macam lama je lagi tapi orang sekeling dok la cuak kan saya. Dekat tiap hari jugak org tanya "macam mana persiapan". Padahal saya ada dalam 5 bulan lagi....5 bulan lagi? mak ai.....cuak la jugak!

so apa yang dah siap ea???
1. Pakej pelamin + sepasang baju sanding + makeup (nikah + sanding) + cameraman (nikah + sanding)...DEAL! dah bayar deposit pon. Saya book dari Butik Andaman Alisya...dekat je ngan rumah, senang :). Feedback dari ex-pelanggan dia pon bgs...cun! idea pelamin saya macam nk ringkas tp flowery...hurm pastu teringin nk melaram bju songket kununnye...klasik gitew :)


contohnye cam ni, ringkas and sweet aje :)

2. Baru tempah baju nikah dua minggu lepas. Saya ada idea dalam kepala nk buat fesyen apa, tapi memandangkan diri dah semakin meng'gemok...saya pilih untuk buat kurung pahang dengan kemasan labuci...harap2 badan x naik lagi lepas raya...sorry lemang, saya terpaksa boikot awak raya ni..:(


3. dah beli box untuk goodies... box putih plain akan saya deco sikit2. dah reveiw dah banyak page, rasa macam boleh buat :) idea dia lebih more or less mcm kt bwh ni.


(tapi box saya tu kaler putih tau bkn silver mcm yg ini...)

4. oh ye, sourviner pon dah 80% siap..tinggal nk packing masuk dalam clear plastik. Idea nk buat bnda ni lebih kurang macam kt bawah ni....

emm....tu je yg ada....xpelah, buat pelan2 ye x...

cuak!

No comments: