Tuesday, April 21, 2009

komeng!!!!

ahha...sambungan dr n3 yg lps...dr 5 buah novel tu, aku dah bce 3 daripadanya :
  1. Biar YM Berbicara-Hanni Ramsul (aku terus je baca blk time blk je dr PWTC. hbs bce dlm kul 10pm. time tu nota utk paper hr isnin aku x snth pon lg...hehe... ) komen aku, citer ni memang bessss...dr start bce dlm blog penulisan2u lg aku dah syok gler, tp lps episod 32 x slp, cter ni stop plak, nsb bek novel dia kuar x lme lps tu, so, lpsknlah sgl 'rindu dendam' aku kt novel ni, pepe pun, gud job la kak hanni...watak encik firdaus n Tiya tu mmg bes, especially Tiya....mmg bes lyn YM, tp jrg2 org bnasib baik cam Tiya...hehe (*****)
  2. Matahariku - Aina Emir (aku hbskn novel ni pada hari ahad area lps asar smpi area kul 11 lbey krg...time ni aku still x stadi lg neh...hehe) my comment...dlm cter ni pn aku ske watak si Sya tu, cam naif jek, tp mle2 cam agak kompius gak ngan personaliti si Sya ni, x dpt byg lgsg orgnyer cne, cre pakai, cara bergaul, lg yg aku ske mnt dia sme ngn aku, ske bce komik...hehe. n Eyyad..ak x tahu npe dr mle bce psl dia ak x plak bygkn dia cam mke org arab, aku bygkn mke dia cam melayu2 jek...hehe...n status dia...misterious gler...da ujung br tau...teror la kak aina ni..huhu...gud job gak!!!!(****)
  3. Bila Dah Suka - Mimie Afinie (aku baca mlm skt lps je aku blk exm ptg isnin tu n lps hbs tgk semua video adk faizal tahir si anas tahir koQ ngan akbar dlm utube..lawak tahap gaban la dorg ni..haha..pembacaan aku tamat area kul 5am...gara2 tu, ak terlepas g swimmg lg.. ) dlm cter ni ak rse Huda tu cam 'manja' sgt...sensitif gler dia, tp aku ske Alam. dia pn minat bce komik cam aku gak..haha...tp Huda jgn kecik ati tau, ak bkn x ske ko cme...kte myb x se'jiwa' ahakz...tp aku salute gak kt Huda ni, sbb aku bygkn dia ni mst gadis yg lmbut, ayu, n...sume la ciri wanita idaman malaya..huhu...smpi Kevin anak Cina sblh umah pn mnt kt dia..huhu...tp aku rse cam watak utamanya Alam jek, hurmm maybe sbb aku yg da mnt kt dia kot, klu wujudla incik 'Shahrul Alam' ni dgn watak dia yg camtuh, mmg aku admire kot..haha (****)
  4. next?????
ha buku ni la yg akn aku pulun smpi x tdo mlm neh...huhu...exm sey..


itulah senarai novel yg smpt aku bce dalam 2 3 hr ni, yg laen akn aku hbskn lps je exm UU tanah ptg esk (aku br nk start stadi neh...haiyokkkk)...so....so wat??? haha... "Selamat menonton video KOQ" hahaha.....k chow..

p/s (*) tu ialah bintang yg aku bg as award kt novel2 tu sume....

2 comments:

mariah_smile said...

mak datuk... bukan kaki novel dah, tapi tgok muke ko j org da taw ko gile novel.. tlebih dahsyt.. pinjm BYMB.. xhabis bc kt penulisn2u.. geram tol..

Ecah said...

aku ingt aku je yg terbaca novel tu, ko pon...haha....