Thursday, April 23, 2009

salam Takziah untuk Ustaz Khazri & Keluarga

23rd April 2009/Seremban/10.41pm

actually aku baru jek blk dari hospital seremban melawat ustaz khazri yang tlh mengalami kemalangan jalan raya pagi tadi. akibatnya, ustaz baru je d'operate ptg td. alhamdulillah sempat gak ktrg jmpa dia td. aku g ngan cik non, dapi, man & wan. smpi2 sne terjumpa lak ngan junior2 shams yg aku x bpe nk kenal, bkn tu je, ustazah asmah & ustaz saiful+isteri pon ade... tp yg lg ad ialah lecturer aku dr ukm (tapi??? cm x sesuai je word tu)...huhu,..ntah npe ttbe aku rse cm reunion lak rse...

actually klu korg pasan, ayat aku ni cam da biol2 sket kn?? sme ngn otk aku time neh pn da biol2 cket tu yg mempengaruhi ayat2 neh.... maybe aku need rest kot skang...huuhu..penin n ngantuk...

k da sumer.... tuk ustaz khazri...syafakallah...

3 comments:

mariah_smile said...

ecah, teruk k us xcdent? smp operate.. cam teruk j.. camne leh xcdent? ko xciter 2 sbb aku dok tanye hehe... curious...

Ecah said...

ooo...
kaki kiri beliau patah, msk besi, sbb tu kn operate...

cne dia xcident??
hurm...mak beliau (a.k.a wan) kata, kejadian berlaku di dpn masjid negeri, tp xpasti kne lgr ke.apa ke..yg psti ustz jth...ktenye terhempap mtr.....

sekian berita...hehe

mariah_smile said...

ooo, berita padat n tperinci diterima.. time kacih.. roger n out..