Tuesday, October 14, 2008

da joUrney...

Assalamualaikum.

waktu entry ini ditulis aku baru je 2 hari balik dari Negeri Terengganu. Penat dan rasa sengal2 di pinggang akibat perjalanan yang jauh masih lagi aku rasakan penangannya. bukan aku sorang je, Olo pn turut terkena tempiasnya..tapi demi tugas yang harus digalas, kami RELA!!! huhu

walaupun tak lah ke mana sangat kunjungan aku ke Terengganu ni, tp sempat la juga aku pergi ke beberapa tempat yang org dok sebut2 kt Kuala Terengganu tu. merasala juga aku pergi Pasar Payang, Pantai Batu Buruk, kampung Losong (tmpt jual keropok lekor smpi x tau nk plh kt kdai mne) dan yang pastinya mestilah Seberang Takir. aku tak tahu kenapa, cuaca kat sana panas gler..terik sangat, smpi penin'2 kepala aku time wat mass marketing with kwn2...anyway...besss...hihi

anyway thanks alot la kt Shawal n family coz bg ktrg 'menumpang' kt rumah dia sepanjang ada kt Terengganu...meh tengok gegambar sepanjang kt sana....








d'Pantai Batu Buruk






d'belanja keropok lekor oleh 'cikgu'









d'McD Kuala Terengganu




with Shawal's family

tunggulah time OPKIM Dec ni....aku datang lagi ea...huhu

1 comment:

Ecah said...

setting gambo n credit dia maybe lari cket kt lain komputer