Friday, October 10, 2008

Semangat Baru

Setelah hampir 2 minggu pulang bercuti untuk berhari raya, kini aku telah kembali ke kampus untuk meneruskan sisa-sisa pengajian yang masih berbaki. Apatah lagi, beberapa mid term yang tertangguh telah menanti...huhuhu...patutlah macam berat je kaki aku nak melangkah meninggalkan halaman rumah hari tu. hihihi...

namun, apa yang aku harapkan kepulangan aku kali ini ada suntikan semangat baru, semoga aku rajin pergi kelas (muka aku rajin gak ponteng kelas...hehe), dan lebih semangat untuk buat kerja-kerja opkim dan D'BORN...hehe...

Dengan semangat ini, aku harap aku juga boleh kembali kepada fitrah diri aku yang asal. Macam dulu-dulu...matang dalam membuat keputusan, berfikir dengan lebih kreatif dan kritis (tetiba teringat manuskrip aku yg tak siap2 lagi tuh...hihi), dan serius dalam kerja....

go..go...Ecah boleh!!!!

No comments: