Thursday, October 30, 2008

warna-warni d'Aidilfitri



Salam Aidilfitri semua. sewaktu entry ni ditulis sebenarnya Aidilfitri da pn hbs. hari ni da 1 Zulqaedah pn. bukan nya apa, aku yang tak sempat nk tls entri walaupn perancangannya da seminggu berlalu.




last week, 'family' aku yg kt ukm ni wat open house, bg aku ni la open house yg plg bes sbb ktrg bley kmpl senoirs n juniors walau x semua dalan 'rumah' kami tu. so, 'rumah' yg da lama sunyi sepi tu nampaknya riuh rendah dengan org ramai. Alhamdulillah, aku bersyukur sangat. tapi apa yang aku harapkan kemeriahan dan kemesraan pada malam tu tak lah terhenti sampai di situ sahaja. aku mengharapkan akan ada sinar yang lebih ceria lagi pada masa akan datang. semoga warisan kami akan terus berkembang dan terus mempertahan 'keluarga' yang telah di bina oleh orang2 terdahulu. bagaimana aku menyayangi 'rumah' & 'keluarga' kami ni, begitulah juga aku harapkan warisan kami akan menyayanginya.




No comments: