Wednesday, June 17, 2009

bye...bye...

beberapa tragedi yang berlaku dlm hidup aku semenjak semalam

  1. baju aku basah kt ampaian bila hujan turun tanpa disangka2
  2. aku menjadi staff nurse x bertauliah apabila merawat alan yg xcident
  3. handphone aku rosak apabila terjatuh dr meja pc Q
  4. handphone nokia aku cdot terbawak balik apabila dia mendapati modelnya sama ngan dia punyer
  5. shawal belanja mkn sate.....(ni best)
  6. handphone yg cdot kasi pinjam ttbe mati n aku blurr x tau nk idopkn blk cne
  7. kne gak teman apis g mapley walaupun perut aku da amat penuh
  8. apis willing nk hntr aku blk umah..yeyey
  9. aku nk copy citer dr eja tp rahmah tetinggalkan laptop eja dlm kete dia lak
  10. argh!!!!! aku nak blk!!!

ptg ni aku dah nak blk. so aku rse ni la n3 yg last dr aku. bkn bermakna aku nk ttp trs blog ni. tp maybe blog ni akan berehat utk masa yang agak lama melainkan mak aku agree nk pasang ternet kt umah..huhuhu doa sgt mak setuju.. pe2 pn...aku mesti akn rndu untuk menulis di blog..

tp apa yg aku akan cuba ialah, apabila aku kembali nnti aku harap peulisan aku akan lebih matang dan berisi la ye, almaklumlah dah menjengah ke alam dewasa la katakan...hahaha

masa depan negara di tangan aku...ceh!!

2 comments:

onebujaa said...

woit sori tau ecah sal laptop ak dlm kete rahmah...die nk tgk cite sorban 2 so ak bg die pinjam...len kali k sori.........

Haf said...

haisss,lama da aku xjenguk blog ko.blog sndri pon bru je nk update,heheh...papepon yg berlaku kat ko,hopefully ko bole laa mengubah masa dpn negara kita ke arah yg lebey cemerlang k,daa~~~