Thursday, November 12, 2009

dapatkah ku cari sinar???


chooppss..sekali lagi aku nk try wat gimmick kat tajuk n3..haha...

almaklumla musim2 'banjir' ni xd keje nk wat melainkan merapu n mengarut....(ada ke....) da penat melayan FB n men Farmville n still menunggu surat dr CCM...ttbe Bro Amin (HDC) tls kt status dia "kepada pelatih INSEP yg terpilih utk praktikal di CCM..bla..bla...sila cek email.." aku pown blumba2 ngan dak Minah (coursemate aku) buka email...

jeng..jeng...jeng..alangkah terkezutnya aku krn bila tgk senarai aku dapat kat CCM Duopharma Biotech kt Klang....alamak!!!! ritu bro amin announce ak dpt kt HQ....ttbe..apa yg tlh tjadi sbnrnya...mak down skjp time tu, otak aku trs terbayang pekan klang yg bz, sesak, rmi i***n, asap...jammed....huargh!!!! scarry n horror sey!!!

sehari gak ak amik masa nk terima hakikat bahawa ak mmg kne g Klang gak....actually ak, pzah n olo br berangan nk duk sme klu sme2 keje kt KL, siap da cr umah nk pndah tau...tp 'jodoh' mmg x menyebelahi kami....sob..sob...srettttt(hingus)

saat ni, aku tahu aku kena terima hakikat bahawa aku mmg akan duduk Klang...huwa!!! aku mmg akn pergi kerja dgn rasa rndah dirinya (sbb ak xdak basic science weh..ttbe kne keje kt tmpt wat obat), tp penuh bersemangat waja, bak kata napie..."dah jodoh ak dgn keje tu"....tapi...ada lg 1 mslh...ak nt kne g keje nek motor tp lesenku udah "kiok".....adus!!!!

No comments: