Wednesday, November 11, 2009

ku bertanya pada awan.....


baca tajuk tu sure korg ingt ak nk post cerpen lg kn? jwnpnnya tidak, sbb cerpen yg ak tls dua tiga hr lps blm siap lg proses editingnya.....

actually tanggal 4th Nov yg lps ak dah pun slmt menamatkn Kursus Halal Training Development (HTD) di HDC....itupun slps mharungi hari2 yg menyesakkan minda dgn presentation yg dtg btubi2 dan berakhir dgn exmmmm....tp siyes aku pun x sangka yg kursus teori 3bln tu da smpi phujungnya, sdey . tharu ak ble pihak HDC watkan jamuan tuk raikn 'graduation' kami...n yg plh sdey nye bila part ucap berucap ni...siyes...kngn di HDC mmg sweet, unique, interesting, dan semuanya pengalaman baru tuk aku.....syukur aku kpd Allah krn Dia lorongkan aku ke sini...


tp sblm msg2 mbawa haluan sndr kami sempat ukirkn kenangan tarakhir di Sg.Pisang Gombak, memang mandi sakan kami hari tu, walaupun tragedi 'berdarah' tu terjadi, tp ak rasa biasa je sbb mse dlm UP dlu pun ble nk g picnic je mmg da bese ada 'tragedi' hhahah...(teringat napi xsiden).


selesai segala-galanya.....tibalah masanya untuk aku meraikan hari2 aku dgn wat 'Cuti-cuti Malaysia'. destinasi pilihan...Melaka the Historical City...ni mmg budget punya vacation sey...mana taknya, penginapan n pengangkutan ak di taja oleh "cik Pizah" termasuklah naik river cruise tu...hehe (sbb ak stay umah dia n nek kete dia je)...aku mmg teringin nk bjalan kt melaka ni, walaupun time kt UKM dlu every sem g melaka (ayer keroh) tp mmg x bkesempatan nk berjalan...thanx pizah sbb merealisasikan 'impian' aku...cewah...




hurm....bila blk semula ke Subang ni ak borink la plak, selain dr mengemas umah, makan, surf ternet, makan lg...apa lg yg ak nk wat ni???? surat dari CCM pun x nmpk btg idung....

apa nk wat lps ni???

No comments: