Friday, April 29, 2011

~Preview : Penunggu Istana



pagi2 lagi seusai solat subuh ak pasang niat. ye, hari ni aku nak tahu jugak misteri disebalik pelakon2 Penunggu Istana ni. Serius, blk aje mlm td mmg aku teringat2 jln ceritanya sampai tetido..(nasib xmsk dlm mimpi)

so, pepagi gajah yang sejuk dek hujan renyai2 ni aku pon memulakan langkah kajian. cari punya cari, search sana search sini, klik lagi..klik2 lagi....sam
pai kembang2 mata aku...akhirnya misteri! memang pihak produksi nmpknya menyembunyikan identiti/kisah palakon (pengkaji2) dlm filem tu. aku try gak cari watak amar ke mus ke fira ke....xada...yg ada hanya sara. kt kosmo bley plak kuar citer psl minah ni, mcm2 citer keluar...

cari, punya cari punya carik...last2 aku jmpa fb AMAR! terus aku add as friend.


saja nak tengok. klu dia x accept, ada 2 kemungkinan. 1, m
gkn betul dia hilang. 2, memang dia xnak accept ak nye request. tp klu dia accept ada 3 kemungkinan. satu, dia masih hidup dan wujud. 2, mungkin dia hilang dan org lain yg tlg jd adminnya. 3, dia fesbuking dari 'alam' lain. who knows...tunggu punya tunggu punya tunggu....amar memang x accept lg request aku tapi aku nampak ni kt wall

maknanya acc fb dia aktif.....hehehe

ok, aku stop dlu smpi cni, pencarian aku akan teruskan lagi dari semasa ke semasa...

"aku x suka biarkan diri aku di selubungi misteri"

No comments: