Tuesday, July 27, 2010

~buy right and pack light....

haha
gelak lagi untuk n3 kali ni
bkn pe, org kt umah ni
kak long...kak ngah...emak... termasuklah si cinonet haiqal ni
tengah sebok cari baju raya
semua online
tbe time saya
haha
saya sorg je yg sebok nga cari
brg tuk treking
hahaha
setakat ni
beg baru da lepas
hehe
berjaya mendapatkan
deuter aircontact 40L
ok la kut tuk yg cumel2 cam saya
hehe

diz would be my bag soon
hehehe
lokasi pertamanya....Gunung Stong, Kelantan!!!
terima kasih Encik Rafizan
tapi yelah..bak kata encik coolbackpack,
"yg paling penting bukan beg..
tapi stamina dan semangat juang..haha
kalau beli beg mahal2 tapi jaln kejap pancit
pastu menyusahkan org plak..masalah tuuu
guide org asli pki beg pasar malam jer
buat naik gunung..tapi steady.."

keke
oleh kerana cabaran ini
saya mencabar diri saya tuk mendaki
tangga umah sampai tingkat lapan
adeh.....
go ecah!!!!! ^_^

next things to find out :
  1. LED touchlight
  2. stokin' baru
  3. tuttt...haha (apakah) dll
jom!!!!

7 comments:

Pijah Pelangi said...

erm dlm diam sy da ade gadget2 untuk g outdoor ni...LED torchlight ada, air pillow ade, sleeping bag ade, sleeping mat ade, rain coat ade, hahaha...semuanye kerana Royal Belum...bila la nak menggunakannya lagi...hihi

:: Miss Jajai :: said...

waaaaaaaaaahhhhh!!!! jeles tgk beg die~~~~
tp btol gak...kalo beg jer hebat tp pancit tak best gak...
so, chaiyOk2 ecah...sempat ag nk tambahkn stamina...heheh...=D

Ecah said...

wa cik pijah....
ini bagus untuk dipnjam neh..hahaha
pakej na...kehkehkeh

tu r jajai, nek tangga pon aku da stuck kjt tingkat nam...hadoi...

Pijah Pelangi said...

haha...tambah satu lagi..pisau serbaguna yg ade sudu n garfu...haha nak sewa ke cik ecah??...haha

Ecah said...

amboi.....
da wat bisnes plak skang cik pjah neh
haha

Pijah Pelangi said...

mestila cik ecah...nak cari duit tambah nak g melancong...tu yg wat bisnes..tp bisnes ni terhad pd kamu je..haha

Ecah said...

ceh.....
tak aci!!!!
aku pon nak saving gak....
KPI 1 pon tak capai lg neh...huhu