Saturday, July 17, 2010

~Lepas geram...

dua 3 ari ni
saya dan cik pizah
sebok cko psl danbo
yg cik pizah tu sebok dah nak beli online
dari jepun kononnya
haha...tade stok
hihi

jam pkl 930
i'm viewing 'Seceria Warna Pelangi'
mengancam abis gambo2 danbo
yg cik pizah upload
yg diambil Ari Photography

tnpa pk pnjang
kul 940
"aku nak g kedai jap, beli manilakad...nak buat danbo"
mesej saya tuk cik fizah...hehe
semangat2....
smpi je kt mtr...
alamak kne blok plak moto gue..kiki
tape jln kaki pon bagos..haha

smpi je kedai mamak tu
capai tu capai ni
done..blk...

sblm kul 10 da smpi umah blk
(g kedai cam g koop je)
haha
smpi je..ts bentang kertas
melakar, menggaris,
jgn x tau kalkulator pn dok sebelah tau
semata2 nak dapatkan kiraan simetri yg tepat
kononnya
haha

dari lakar melakar
then gunting menggunting
terus lipat melipat
pasang memasang
at last
around 230..
my danbo da siap.....!!! hoyay

next n3 i upload ye u alls
xd kad reader la plok
tgl kt opis..huhu

hepi neh...
pale da pening da
suh tdo la tu
tp tkt subuh gajah nnt...

cne ye...

saya tdo nnt anda kejutkan ye ^_*

nites oulz...

1 comment:

:: Miss Jajai :: said...

tak sabar nk tgk en danbo ecah...hik3~~