Thursday, July 15, 2010

~Preview : Jodoh atau Cinta

kalau anda diberi pilihan
mana yang anda mahukan dulu??
jodoh atau cinta???
tepuk dada tanya iman...
saya???

rekod bacaan :
nam jam (termasuk tidur dalam sejam lebey, solat asar & maghrib)
watak paling disukai :
of kos iman - memang lambang ketabahan seorang wanita yang tabah, berani, tegas tapi dlm mse yg sme x lari dari naluri fitrah seorang wanita biasa...luv it...really inspired ^_*
Danish - pon ok gak...ego tapi romantik..hihi..caring...sweett..pewwittt..hihi
(dorang ni memang kiut, suit, bes couple la...hihi)
komen:
dulu, mse saya duk memilih novel karangan hlovet saya dah nampak novel ni, tapi x beli sbb tgk covet cam x bes then x familiar ngan writer... tapi bila 'Cik Fizah' cakap n wat preview promote n bg pnjm plak...so, bce je la (alang2 hari ni mc kat umah, x dak wat ape..hihi)..5 bab pertama je dah 'mengurat' hari saya...saya da tau citer ni sure best... rupa2 nya betul...memang best, suku pertama dan kedua air mata da bergenang2..huhu dasat..dasat...cerita ni kalau difilemkan atau didramakan di slot akasia sure...meletopppp....kul nam setengah sure mak2, akak2 da tunggu kt dpn tv..hihi congratez Iman Nizrina....cun la cerita anda ni..keep it up ye...
overall :
5 bintang i bagi u..hihi

kalau boleh memanglah nak dua2nya datang seiring,
tapi kalau kena bg pilihan gak
saya tak kisah yang mana dulu
asalkan kesudahannya bahagia
kalau jodoh dlu, harapnya cinta menyusul kemudian
kalau cinta dulu, harapnya jodoh datang merestu
tapi secara peribadi
pilihan pertama nampak lebih selamat
jauh dari maksiat dan dosa insyaAllah

apa2 pun pilihan anda
dan pilihan saya
semoga hubungan itu
mendapat rahmat Allah
dan jauh dari maksiat
Ameen~

tatkala rindu datang tak diundang....

No comments: