Tuesday, February 3, 2009

antara mistik dan realistik

baca tajuk tu je dah rse macam misteri nusantara kan? tak pun cite expose mistik..keke.. tapi masalahnya ianya aku lalui sendiri. aku pun tak tahu apa yang aku lalui betul ke tak, tapi itulah hakikatnya..huuhu

last week aku telah mengikuti satu xpdc mendaki gunung angsi yang tingginya lebih kurang 2000 kaki lebih la, tiba-tiba ketinggian tu da jadi mcm 5000 kaki lebih...??? apa yang dah terjadi sebenarnya?

haha...suspen je kan?? agaklah...ntahlah aku pn x tau nk cite ngan detail lagi cne lagi2 apabila melihat ada insan yg sedang menghempas2 pintu bilik up beberapa kali...(nasib x tercabut pintu tu) huhu...abis ilang sumer idea aku nk menulis psl citer ni, tp aku da malaslah nk pikir psl bnda ni, sbb aku tahu aku mesti tak jumpa jawapan kpd persoalan yg bersarang dalam kepala otak aku ni...(aku da start merapu...)

ok, pe2 pn the moral of the story....bila masuk utan jangan celupar, sebelum mendaki kena ada stamina, n bila di puncak ingatlah org di bawah....

n3 ni patutnya aku masukkan awal lagi, tp malangnya tiada kesempatan. malahan kecederaan kaki aku menghalang aku dari berbuat demikian..huhu.

n n3 ni gak sepatutnya aku selitkan citer psl 'adik-beradik' aku time xpdc ni, tp mood da ilang da..huhu...pe2 pun kredit tu all batch 20, especially Napie yg byk support aku, tenkiu...n for pizah, congrates....next time kita naik lagi ea....

Jumpa di puncak Gunung Kinabalu plak Mei ni!!!!!!!!!!!!!

No comments: