Sunday, February 8, 2009

a very delecious sunday....

hari ini, posisi mental dan jiwa aku dah stabil....hehe
ahha... cerita aku hari ni adalah berkisarkan tentang menu..keke
korang nak tahu hari ni aku dan rumet makan apa???
jeng3.....

ni adalah menu utama.....
'sup ketam bunga'
(bekas dia mmg agak x sesuai kn??hehe)


hidangan ke-2...
'sambal udang yummy'
(oleh chef olo @ azie)


menu sampingan...
hot 'n' cold (cam tajuk lagu la plak..kekeke)
hidangan ini aku wat special tuk olo sbg gnti cheezy wedges.
dia mengidam nk mkn bnda tu, tp boikot punya psl, aku watkn yg hand made nyer tuk dia....taste dia..hmm..bley thn la...keke (perasan!!!)


ni plak pencuci mulut ktrg
'buah mangga madu & longan'
(dibeli di pasar malam selayang dekat rumah incik roy)


ktrg mkn berdua je, tp cam banyak gler kan?? hehe yg x sempat amik pic ialah telur masin yang tlh di potong dua....huhu.....ni la ahad paling 'sedap' sepanjang kt UKM....sesiapa yang lapar then terbaca n3 ni jgn smpi terliur k, keke

semoga korang pun akan dapat menikmati hari ahad yang sedap!!!!!



1 comment:

azie said...

mmg delicouc sunday!!heh..thnks my rumete 4 d ketam bunga n cheesy wedges!!..=)