Thursday, February 5, 2009

this n3 belongs to jajai

syarat-syarat penyertaan.....cewah..


1. Copy badge “2008 Cute’s 3logger Award” di atas untuk diletakkan di blog anda.
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnye (anda di-tag).
4. Anda perlu memilih 5 penerima award seterusnye dan menyatakan nama mereka di blog anda.
5. Jangan lupe melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah ditag.




*************************


pertama: aku telah menyalinnya...tengok ni


kedua : alkisahnya, award ni telah di anugerahkan oleh my rumet iaitu jajai@jaemah@jai@khuzaimah dll (hehe), seorang yang geli kpd serangga seperti ulat-ulatan dan yang sewaktu dengannya. Beliau mempunyai sebuah motorsikal yang sering aku pinjam untuk ke warta, pasar malam, avon dan tiap2 pagi selasa untuk ke kelas PB. Tenkiu jajai...

ketiga : yang ini pulak..

lima hobi aku????

  1. baca novel (publisher pilihan : alaf21, karnadya dll)
  2. baca komik (terutama komik jepun yg da transalate...bess)
  3. window shopping (knp org sbt window ea??bkn door ke..wall ke...keke)
  4. nyakat orang (terutama ketika boring di dlm kelas. mangsa utama ialah che yam & muna. Kalau dorang xde aku akan jadi budak baik sepanjang kelas..)
  5. hmmm.....klu dah byk sgt mse lapang sure la tdo....zzzzzzzzz...hehe

lima fakta tentang aku???

  1. aku x bley jd penunjuk arah yang baik. sbb bila aku jadi tunjuk arah je, kompem sesat..hehe
  2. aku dah 5 kali derma darah (sepatutnya 6x tp pernah sekali ion dlm drh x ckp. semua tu gara-gara aku diet)
  3. majalah yang aku sedang cuba buat koleksi sakarang ialah rapi dan dara.com
  4. aku da berjaya kumpul 4 siri komik Le.Gardenia. semua siri tu aku beli kat tempat yang berlainan.
  5. hmmm....dalam tahap pengenalan yang serius (walaupun dah kwn lebih 10 tahun..keke).....


keempat : mangsa seterusnya ialah seperti berikut..jeng3

haf

kiera

incik zin

shawal

Q

kelima : jom skodeng deme....

No comments: