Monday, February 23, 2009

the reunion

tarikh : 22 Februari 2009
tempat : Sg Tua, Ulu Yam
kehadiran : aku, nad, umi salmah, mursyidah, haniza, ain,
ejoy, eg, ayer (bersama adiknya), yus @mat, hassan, am, anot n tapo


dari kiri belakang : nad, aku, niza, mursyidah, ain, umi salmah
dari kiri depan : hassan, anot, eg, ayer, ejoy
tiada dlm gambar : yus (camera man), tapo, am (belum smpi)


actually pada tarikh dan tempat diatas aku n kengkawan batch aku time kt samses dlu tlh mengadakan 1 reunion...(cam formal lak kn??) walaupun dengan kehadiran beberapa org tu jek, tp best la gak reunion ni.

da boyz : makan..makan.....


apa yg aku perhatikan semuanya dah berubah, almaklumlah times fly kan...ye la bila bersembang dah xde topik2 remeh cam zaman sekolah dlu, semuanya dah berfikiran matang n mcm org besar la, n msg2 realize that mmg sumer dah besar, ye la thn ni ktrg msg 23 year old tau. huhu....

da girlz : posing

klu nk tau antara topik2 popular yg kami sembangkan of course psl study..bile nk grade..yg da keje lak, bertukar2 pengetahuan psl keje, bes gak dorg ni..hehe..tp at the end of da story mst tanya soalan ni.."bila nk kawen?" hahaha....kelakar, aku rse xde sorg pn yg lps dr soalan ni smlm, wat kelakar jek, yela tambh2 plak ade kengkawan yang da kawin like sharifah, minah n fid, n dgr2 cite dua2 ni (fid n minah) dah mengandung pn, alhamdulillah...hehe...yg da bertunang pun ada aku dgr n yang bakal kawen bulan dpn pn ade...wah....anvance tol dak2 tu......huhuhu


me n miss nad


episod reunion di sg tua diserikan lg dengan sambutan bday boy incik ejoy yg telah menyambut ulang tahun kelahiran pada 16hb yg lalu, kelakar aku tgk mamat tu nangis, terharu la tu kot..keke..aku x sgka pun yg camtu skali frenzship dak2 laki2 ni, bgs r dorg ni bab2 ukhuwah ni, huhu...dengan makann yg bes2 such as (teringat sir kamaldeen) satay (hand made tau), yong tau fu n byk lg smpi x terlarat nk makan...haha...credit to adek ayer (zazlinda) yg dgn sukarelanya jd pembakar satay yg berjaya bersama abgnya n kekadang jd miss camera gak...tenkiu ye..


bday boy : incik eg is suaping da kek to incik ejoy


but, episod reunion tu x abes di sg tua, episod tu bersambung plak ngan xtvt 'cuci mata' yg kami jln kn di suria KLCC..haha mmg cuci mata abes time tu, ktrg dgn mood baju mandi sungai je, wat mke selamba je jejalan kat dalam mall yg xclusive tu..kui....anyway ni la 1st time ktrg dpt hang out sesama cam ni, x tau la bile the next episode reunion ni, so peluang yg ada x baik dibazirkan...keke


posing dpn suria klcc

episode ritu di akhiri dengan xtvt mkn cendol kt area rmh abg tapo, hurm bes la gak mkn cendol ngan nasik goreng kt kedai tu walaupun appearance kt garai tu cam kureng cket..huhu..lapo nye psl bedal je la..kui3...anyway..reunion ni mmg bestttt la....

to allz kengkawan yg dtg ritu, tenkiu sesangat...korg mmg best...hopefully persahabatan kita akn berterusan smpi ble2...adios!!!!


da writer.....

No comments: