Saturday, February 21, 2009

wat 2 say

alhamdulillah,MITRAD yg selama ini aku perjuagkan dah smpi ke penghujungnya, walaupun byk gak la mslh yg aku hadapi, tapi aku bersyukur gak sbb byk benda bari yang aku belajar daripadanya. daripada seorg yg x tau langsung psl marketing, aku akhirnya berjaya lah gak menjadi pengarah marketing yang,....hmm..bleyla....huhu...dari sudut penilaian aku sendiri aku boleh bagi 7/10 pada diri aku sendiri. (bukan perasan tau tp suntikan semangat)

tapi iyalah seperti kata pepatah, rumah siap pahat berbunyi....korang paham kan maksudnya?? ntahlah, aku dan batch aku bersama adk2 bermatian2 utk m'adakan MITRAD ni, susah senang hanya kami yang tahu, tp sakit gak la hati bila ada suara-suara sumbang lain di belakang. nama nak menolong waktu susah tak ada la plak, tp di kemudian hari nk kate2 plak....terpulang la, tp bg aku keberjayaan sesuatu program tu bergantung kpd ketua pengarahnya bukan orang lain yang x tahu apa2 pn tntang apa yg kami lalui....(pedas x?...ni dah tahap geram sebenarnya)

tapi x kesah la apa pun, yang penting aku dah hepi gler coz lps ni da bley fokus on study n tesis yg da lama terabai tu...huhuhuhu...utk adik2, terima kasih sbb sama2 menjayakan MITRAD ni, MITRAD V ni ada kenangan sendiri pada aku dan batch....terpulanglah kat org lain nk kata apa tapi....MITRAD ni bley aku ktekan byk belajar dari KESILAPAN yg lepas.....to junior...watlah MITRAD yg lbey best di masa akan dtg.....chaiyok2


p/s : aku gagal upload gambar lg sbb usb aku ilang n card reader aku x dpt dikesan, next time la nmpknya....huhu

2 comments:

Siti Nursyahidah Mohamad Khalil said...

abaikan suara sumbang yang hina itu!syaiton dgt!(cebut cara zen)..hahaha..persetankan semua itu

Haf said...

"persetankan semua itu"
-cm ayat junior ko je cidot...

lantak laa diorang nak cakap apa.yang penting batch kita ni best.