Wednesday, September 8, 2010

~Cintaku: Semoga bertemu lagi


Cintaku kian pergi meninggalkan aku
Saat yang berdetik
mendebarkan detak jantungku
waktunya kian hampir
namun
aku Redha Ya Allah
Kerana aku tetap yakin dan beriman
dengan Rukun Iman ke-6
Qhada' dan QadarMu
Duhai Cintaku Ramadhan
datanglah padaku lagi tahun hadapan
aku pasti merinduimu
akan ku sambutmu dengan senyum
dan ucap selamat
Tuhan,
aturkanlah pertemuan kami lagi
semoga pertemuan kami Kau mulakan dengan baik
dan Kau sudahi ia dengan baik...
ameen...
Cintaku....semoga kita berjumpa lagi

Syawal....Hadirmu aku alukan
Kau lambang kemenangan
tapi....apakah aku layak meraikannya??

1 comment:

Hafriz Mohamad said...

Luahan tinta, bagaikan bisikan isi rasa...
Tahniah, indah sekali blog akak.

Kalau boleh, berikan tunjuk ajar buat saya yang bari ni ya...terima kasih.
dan Salam Eidulfitri...