Wednesday, September 22, 2010

~dedicated to my luvly Olo...


Ni la kisah bes fren saya
si olo
mula2 kenal masa jd adk beradik angkat
masa program OPKIM di Kedah
masa berlalu
akhirnya sampai tahun 3 kami akrab
atas ihsan dia jugak
dapatlah saya menyetinggankan diri di bilik nya masa final yr tu
hehehe
olo ni kalau masak kreatif
makan maggi dengan nasik la
lagi..hurm..ape2 ntah..hehe
beberapa bulan lepas tamat belajar
kami ditakdir pula duduk serumah
rumah sewa kami di Pinggiran Subang
tapi xlama
mungkin x sampai sebulan
sebab lepas tu saya berhijrah duduk dengan kakak
lepas2 tu kami semua buat haluan di tempat kerja masing
saya di ttdi
pizah di bangi
olo....masih training di BNM
boleh dikatakan hampir hari olo mngadu
nak dapat kerja yang best
kerja tetap
saya dan pizah hanya boleh nasihat je la
bagi motivasi..walaupun saya rasa...saya pon terkontang kanting
alhamdulillah
dah berapa lama berdoa dan usaha
akhirnya olo dapat kerja tetap di kampung halamannya
mungkin inilah kerja impian nya
rezeki dia
hari ni dia dihantar oleh syarikat dia
untuk buat kajian
dekat KOREA tau
wah....jeles pulak saya
tapi saya yakin...ni rezeki masing...

saya...olo....pizah....
masing2 yakin bahawa
rezeki, jodoh, dan ajal di tanganNYa
kita x tahu
bila, di mana, bagaimana, banyak mana, dan apa2 pun tentangnya
kalau Allah katakan sesuatu tu akan terjadi pada kita
maka terjadilah
kami percaya pada takdir

Olo, semoga selamat sampai, selamat bertugas, dan pulang kembali dengan selamat
baru berapa jam x dengar kabar olo
kami rindu sudah...

OLO....we luv U....

1 comment:

azie said...

weiii..terharu.bru bace.huhu..korng pun jage diri jgak.thnks mnjadi kwn aku selmae ni.really happy to have u as my friendss!! :)