Wednesday, September 8, 2010

~Kompilasi Kisah-kisah Ramadhan 1431 H


  1. Seminggu sebelum Ramadhan saya naik Gunung Stong. Time tu jugak dapat berita yang menggembirakan dari Shah Alam.... Loan lulus...Alhamdulillah
  2. Beberapa hari sebelum raya saya dapat kunci WUF 4594 (no yg da byk kali saya terlupa...kiki)
  3. Ramadhan.....banyak azam saya tanam. Target : Khatam 30 juzu' sekurang2nya sekali. Strategi : Sehari 1 juzu'.
  4. Hari2 Ramadhan saya dihiasi dengan catatan2 dari langit Illahi. Sungguh memotivasikan diri saya. Saya menginsafi diri sendiri. BEtapa kerdil dan hina nya saya di dunia ini.
  5. Alan resigned. Fuhh...abisla xde geng nak berkongsi cerita..huhu... last2 sume org tegur... Department saya sunyi...haha
  6. ChloropHyll Drops : 5000 botol buat dalam masa x sampai 5 hari...jawabnya....OT...seminggu gak la saya balik lps kul 10pm....huu~
  7. Project Run Away..... jawoh wooo.... sampai selatan tanah air saya lari.... Cik pizah yang culik...hehe... Tenkiu kepada tuan rumah; Cik pjah, Olo, Che mah, Zin & Amcik
  8. Sedar x sedar Ramadhan dah nak berakhir, saya sgt positif mngatakan yg saya akn pose tahun ni...sume org jeles. hehehe
  9. Balik tarawikh....selalu skodeng dak2 cni men meriam tin yg bunyi nye kauat cket je dari mercun pop pop..haha...ape da...x advanture langsung...
  10. x best.... lagi 3 hari nak raya..tiba2 bendera merah naik...frustnya...lagi frust bila tersekat di juzu' 28....hadoi....x sempat khatam...sedihnya
  11. 29 Ramadhan.....servis kereta...bes...(apa yg bes? ha...ade la...haha)...in the same day g makanan buka pose kt KFC...giler ramai...ayam asik x ada je....isk... sampai waktu berbuka de sorg pakcik ni ckp kuat2 kt sume yg ada "dah azan ye!"...saya hanya mampu senyum jek...sbb kebanyakannya tgh beratur, n xd pe untuk di bukakan...langsung x macam iklan mee segera tu...bagi la cket supaya sme2 dpt bbuka..heh
  12. esok.....balik kampung!!! Hoyay

"Dikesempatan ni, saya ingin menyusun 10 jari memohon ampun dan maaf daripada semua yang mengenali diri saya walaupun saya tak mengenali anda"

Selamat Hari Raya 'Eidulfitri
Maaf Zahir dan Batin


No comments: