Thursday, September 30, 2010

~Preview : Cinta 3 Suku


alkisahnya
pemergian saya ke MPH

nak cari buku yang tajuknya Eksperimen Cinta

keluaran KArnadya
alih2 bila nampak cover buku ni

terus amik dan bawa ke kaunter

isk...skuter pink tu membuatkan saya rindu Align Center rindu pada incik Icon
yang mungkin tengah berbaik2 dengan emak
di kampung


alkisahnya

bila baca tajuknya
saya letakkan expectation yg tinggi da
"mesti interesting dan penuh drama2 spectra ni" hehe
tapi.....hurm........mmm

nampaknya x reach mind kpi saya ler

walaupun begitu msh bukan di bawah par

cewah....

saya suka juga dengan Nur Iman ni

hampir sama dengan perwatakan
Nurul Ain nanti
harap2 saya tak ter'copy karektor la ye

tapi Iman memang best
gayanya ala-ala macam....hihi (adalah) kiki

kredit tuk Herna Diana
Karya sulung anda masih tidak menghampakan

saya bagi
****
(Cik Herna, awak pernah ter'inspired by me ke? hehe....perasan jap)

(sebenarnya inilah novel alaf21 pertama saya beli semenjak setahun dua ni, dah lama stop beli keluaran deme semenjak karnadya dan kaki novel berjaya mengambil hati saya....)



No comments: