Thursday, October 21, 2010

~.....3 kali berlubang


memetik kata-kata hilal asyraf dalam blognya (kilik sini)
"sebetulnya jiwa saya sedang berlubang"
tapi mujur tidak terlalu dalam
kerana saya telah bersedia dari awal
saya tahu potensi untuk ianya berlubang ada
tapi saya terpaksa melaluinya
akibatnya saya tergelincir sedikit

3 kali
sepatutnya menjadi orang yang bijak
tidak mungkin terjatuh di tempat yang sama
ini kali ke-3
aduh.... pastikan ini kali yang terakhir

terima kasih Hilal atas n3 anda
saya mencuba
menjadikan nasihat dan pendapat org lain
sebagai perangsang yang positif
agar saya dapat meneruskan kehidupan
dengan lebih ceria, semangat dan optimis

yang penting saya ada ramai lagi
yang boleh menghulurkan tangan
bila saya tergelincir, jatuh dan rebah
terima kasih keluarga
teman dan sahabat
dan seluruh alam ^_^

saya sayang diri saya melebihi orang lain menyayanginya ^_^

No comments: