Thursday, October 21, 2010

~I just love my best friend......names Lonely...


masuk hari ni
saya kira secara rambang
dah masuk 2 bulan tinggal sorang
mula2 saya ok
sbb tau k.long akn blk
tp bila pasti yg k.long akn delay pembalikan dia ke rumah
saya rasa....rasa.... kesorangan
wahhh....

rindu la ngan baby hilmi
nak gadoh ngan dak haikal tu gak
ala....
balik rumah xd spe nk ajak cakap
dala broadband merosakkan dirinya
alohai....

akhirnya saya dapat kawan baru
namanya 'lonely'
terpaksalah saya bercakap sorg2
kdg2 klu rajin cakap gak ngan nasi ke
sabun mandi ke
sikat ke
ikutla.....
kalu nak gelak
gelaklah sorang2
(gelakkan diri sendiri)
hu~

saya da terlalu lama sangat kawan dengan si lonely ni
spe2 tolonglah culik saya wiken ni
plissss T_T!

......tapi saya belajar sesuatu, dengan bersendiri saya ada banyak masa untuk diri sendiri, mengenalinya, mangkajinya, merawatnya, memperbaikinya....insyaAllah...mesti ada kebaikannya ni...
i'm enjoy my lonely moment


No comments: