Wednesday, October 13, 2010

~pilihan emak......kenapa??


kenapa?
itu jawapan saya bila emak tanya soalan tu....
dan tiap kali tu emak mempersoalkan juga
kenapa semua soalan emak tentang itu
mesti dijawab dengan soalan juga?
entahlah emak....

bila diasak2... saya akhirnya mengalah
"emak ajelah yang cari"
aish..tak mahu pula..emak menolak
habis tu??
emak nak macam mana?

emak mula menyebut
pilihannya emak begini begitu
memang...bukan susah pun
rangenye pertengahan aje
emak sebut dah pun antara nama2nya
yang saya memang kenal
dan ade juga yang tak berapa kenal
tapi..... belom lagilah mak...
"nak tunggu sampai bila?"

tiap kali sampai ke stage itu,
saya diam aje....
mungkin diam saya tu yang buat emak makin tak puas hati

sorry ye emak
mesti mak risau tengok anak mak ni kan
macam xde perasaan je gayanya
relax mak,
anak mak ni normal ok
insyaAllah...emak doa aje lah
kalau dah TAKDIRNYA
tak ke mana ^_^

pilihan emak....selalunya bukan pilihan saya...kenapa?? (tapi...tak baik lawan cakap emak kan?? huhu)

No comments: