Monday, June 28, 2010

~Elak.....

amboi, payahnya berada pada 'kedudukan' sekarang ni, asyik kne serang, ni br ngan mak, blm tau lagi nasib saya bila blk kmpg nnt...jmpa mak cik2 yg kdg2 ala2 kepoci...hehehe

last weekend mmgla best outing ngan mak mse hntr zue blk Tawau, tgh msg2 menikmati McChicken emak buka citer "Siti dah bertunang....kahwinnya bulan sepuluh ni"...hehehe saya hanya mampu tersengih without any statement pon yg kuar dr mulut. Siti tu sepupu saya, anak mak long. usianya muda setahun atau dua dari saya, kalau x silap. "Kamu ni bila?" hahahah kan terkeluar ketawa saya....hahaha "mak ni kelakar la" itu je yg mampu saya komen.....dalam hati saya mcm2 perasaan ada.....hadoi......

mcm2 persoalan tmbl dlm benak saya lepas tu. saya ni da kategori tua sgt ke, smpi mak asyik tanya je bila? hurm...saya rasa mcm blm matured enough je nak menjengah ke alam tutttt...huhu...saya baru 24 tahun, ekonomi kendiri pun blm stabil enough, saya msh dlm proses mendidik diri sendiri, dalam proses mengenal kehidupan, mengenal diri sendiri, mengenal dia....bukan senang tau....sy sedang melalui new cycle of life..merubah diri menjadi lebih baik....sbb klu ikut buku ustaz Pahrol, saya yang sekarang 'belum cukup persediaan' menuju ke alam tersebut....entah....mungkin belum masanya...sabar ye semua...anda janganlah mendesak saya...biarkan semuanya berlaku naturally......by the flow~

Saya mengalu2kan anda mendoakan saya ^_^...huhu

No comments: