Wednesday, June 30, 2010

~Mood x tentu hala....

dulu masa saya belajar di tahun 1
senior bg tasking pada kami
kne interpreted 'adik-beradik' kami
dengan 1 word
bila baca balik....
pe yg dorg tulis pasal saya
ade la yg tls....ceria....becok....bising...dan macam2 lg
hahahaha.....
saya boleh tergelak blk kalau ingat zaman tu
sbb mse tu kami pun tergelak beramai2
bila baca apa yg kami tulis
takde ambik2 ati pon...huu...ikhlas x?? hihi

mood?
sy memang seorang yg ada pelbagai mood
kadang2 pelik2 jugak....
mood menulis?
huhu...kalau btl2 dlm moodnya, saya boleh tulis macam2...
berbab2 novel boleh siap dalam 1 mlm
tapi...kalau dah betul2 bkn dlm moodnya....
idea tenggelam timbul..sorry la
1 word pon sy x sudi tulis....
huhu

cne saya nk stabilkan mood saya ye?

mood sekarang : blurr...huhu

4 comments:

Pijah Pelangi said...

erm ape sy tulis 1 word untuk kamu ek....lupe da...heeh

Pijah Pelangi said...
This comment has been removed by the author.
Pijah Pelangi said...
This comment has been removed by the author.
Ecah said...

saya pun.....tp...sy ad misi nk carik blk kertas2 tu..huhu