Thursday, August 19, 2010

~Baazar Ramadhan....

alhamdulillah...
dah selesai ibadah puasa saya tuk hari yg ke-9
maghrib pon baru sudah
sementara tgu isya'
curi masa ngaji tuk tulis n3 ni kejap
hihi ^_^

hari ni dekat sejam saya 'bergaduh' ngan operator p1Wimax
tu la..spe suh men'suspended'kan line ternet saya
hehehe
akhirnya urusan yg kononnya akan selesai dlm tempoh 5 hari bkerja
setel dalm mse krg 24jam
alhamdulillah

chlorophyll drops telah dilamar HPA
so, demi nak kejar 'dwet raya katanya
kami diwajibkan utk mngambil OT
aloha...sangat...skang ni saya tgh pikir cmne nak lari g ukm weekend ni..huhu

ape lagii....
oh..bazaar...hihihi
ni sbnrnya tunjang n3 ni (kununnya) hihi
asalnya saya berazam xmo ke bazaar thn ni
tp kdg2 tpksa pergi gak
rini, sbb pkl 7 br smpai umah
k.long tade...so...kira memang terpaksa lah ni
dlm otak mmg xpernah plan nk beli apa2
smpi sne pon mmg xd nafsu nk beli
hurmmm.....but i need to buy something...
so, thn ni saya buat formula sndr tuk pilih mknn
antaranya
bersih
hensem..hahaha
pernah sekali saya beli dua bungkus kuih tepung pelita
k.long tanya, "apa bezanya?"
saya jawab "yg ni, sebab 5 = RM2...lgpon sian kt mak cik tu"
"yg ni plak, sbb yg jualnya hensem....kkikiki"
tergelak semua org tmasuk mak yg kebetulan ada kt c2...
kikiki
kira ok la kan....
^_^

No comments: