Monday, August 16, 2010

~tertinggal....

assalamualaikum semua
diam tak diam dah masuk hari ke-6 kita menunaikan ibadah puasa di bulan ramadhan? bagaimana dengan anda? ok? harap2 semuanya dipermudahkan Allah

alhamdulillah, urusan saya yg 'satu' tu telah dipermudahkan Allah... Harap2 Allah murahkanlah rezei saya di masa akan datang, moga doa dengan berkat ramadhan ni akan mendapat perhatian khusus Illahi.... sekarang rasanya saya dah kne mula ubah persepsi, menjadi org dewasa seperti mana yang emak harapkan. bkn mudah, tapi saya cuba. bukan terlupa bahawa umur da pon 24 tahun, tapi....entah.... mungkin sebab belum puas jadi kanak2 ribena..hehe

tapi sekarang saya dah banyak tangungjawab yang kena pikul, tanggungjawab sebangai hamba Allah yang kadang2 tak sempurna mana, tanggungjawab sebagai anak dan ahli keluarga, tangungjawab kepada syarikat tempat saya mencari rezeki, tanggungjawab sosial...oh..banyaknya.... Mujurlah saya belum berkahwin dan ada anak sendiri..huhu (InsyaAllah ada dalam perancangan-Nya) Semoga Allah permudahkan segalanya....

salam ramadhan buat semua
dari utara sampai selatan
tak kira di mana kamu....

~with luv ^_^

No comments: